web temp 72dp

الخدمت فاؤنڈیشن وومن ونگ ٹرسٹ کے زیرِ اہتمام یتیم بچیوں کے اقامتی ادارے آغوش الخدمت شیخوپورہ کی تعمیر کے لئے ڈیفنس میں چیریٹی فیئر کا انعقاد کیا گیا۔

الخدمت فاؤنڈیشن وومن ونگ ٹرسٹ کے زیرِ اہتمام یتیم بچیوں کے اقامتی ادارے آغوش الخدمت شیخوپورہ کی تعمیر کے لئے ڈیفنس میں چیریٹی فیئر کا انعقاد کیا گیا۔چیریٹی فیئر کی رنگا رنگ تقریب ڈیفنس میں لاہور بھر کے مختلف سکولوں کے سینکڑوں بچوں نے اپنی فیمیلیز کے ہمراہ شرکت کی۔الخدمت فاؤنڈیشن کے صدر محمد عبدالشکور نے چیریٹی فیئر کا افتتاح کیا جبکہ وومن ونگ ٹرسٹ لاہور کی صدر صائمہ شبیر،فنانس سیکرٹری شیریں ارشد،صدر وومن ونگ فیصل آباد ثمینہ پرویز، انچارج سٹارز آف اسلام آمنہ خرم بھی موقع پر موجود تھیں۔اس موقع پر بچوں کے لئے فوڈ اسٹالز، کھیلوں ، پپٹ شو، میجک شو اور بہت سی دوسری تفریحی سرگرمیوں کا اہتمام کیا گیا تھا جن سے بچے بے حد محظوظ ہوئے۔ محمد عبدالشکور نے اس موقع پر کہاکہ الخدمت وومن ونگ ٹرسٹ نے یتیم بچیوں کے آغوش ہوم کے لئے ایک شاندار تقریب سجائی ہے اوربچوں کی تفریح کے لئے ایک بہترین موقع فراہم کیا ہے۔ ایسی تقریبات کے انعقاد سے ہمارے معاشرے میں ایک طرف جہاں صحت مند سرگرمیوں کو فروغ ملے گا تو دوسری بچوں میں خدمت خلق کا جذبہ بھی پروان چڑھے گا۔ آغوش شیخوپورہ فار گرلز میں 256 یتیم بچیوں کی گنجائش ہوگی جہاں ان کوقیام و طعام، صحت و تعلیم اور ذہنی و جسمانی نشوونما کے لئے سازگار ماحول فراہم کیا جائے گا۔
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>